Alla inlägg den 9 april 2009

Av Bella - 9 april 2009 08:49

sitter med leffes laptop,

har precis vaknat.

jossan har åkt iväg till skolan, och slutar runt 2 tror jag?


veckan har varit bra, i tisdags var vi i karlstad.

jossan köpte ny telefon.

sen åt vi på macedonken, muums.

igår var vi på marknaden.

först var jag där med putte, leffe, mia och william.

då började det regna..

sen skrev jossan att hon med skulle ner dit sen och ville att jag skulle följa med.

när jag mia, putte och leffe gått klart åkte vi till dom och åt munkar.

sen skjutsade mia mig till jossans skola.

hämtade upp henne och till marknaden.

efter ett tag kom Madde, sarah, lolli och lottis.

gick runt på marknaden lite, men sen efter ngn timme höll jag på att frysa ihjäl så vi gick till jossans mammas butik.

sen slöade vi mest hela kvällen.


får se vad som händer idag, hoppas på ngt roligt:)

haha.


jag saknar mina brudar <3

kristina, johanna, mariette, louise

<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards