Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

<3

Av Bella - 1 juni 2009 18:18

jag finns alltid här johanna
i alla lägen
vått som torrt
hoppas du förstår det vännen<3


ganska soft dag.
vaknade typ halv tio,
var i skolan vid halv 11,
hade språkmix men vi fick gå ut.
så gick till alhagen med kristina och pratade lite om ditt och datt:)
sen lunch.
sen hade jag matte i typ 15 minuter, gjorde muntliga NP.
gick hyfsat, hoppas jag och tror jag.
sen svenska i typ 30 minuter.
skulle skriva typ en story "så blev det" från sjuan till nian.
sen slutade jag.
satt hos farmor och kollade film tills pappa kom.
då var det att åka till vadsbo på IV möte.
dom var helt okej,
och jag skulle faktiskt inte säga ett klart nej till IV.
men jag går ju såklart hellre MOP.
får hoppas på ett G nu bara!
för nu jävlar har jag fan slitit skiten ur mig.
nu jävlar ! :)

nu ska jag snart äta.
Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 14 juni 2009 13:08

Jag har skaffat en ny blogg, den här är så tråkig XDså nu hittar ni mig troligare på   http://beeelllaaan.devote.se/oså vet ni det ! :D...

Av Bella - 10 juni 2009 17:50

Idag kunde jag lika gärnat gå till skolan vid 12:15så jävla onödigt innan.bara fotboll liksom.men spelar väl ingen roll,vaknade ändå när casper och william vakna typ kvart i sex så -.- XDhaha.men söta, det är dom:)elevspexet var idag ed.ganska kort, ...

Av Bella - 9 juni 2009 17:46

Igår kväll fick jag typ 8 sms om att:"klockan 10 imorgon snapen!ta med er eget godis och dricka oså, grillgrjeer om ni vill,skicka detta vidare till ALLA i klassen"jag frågade då elin om lärarna visste om detta,men då var detta menat som skolk :) XDh...

Av Bella - 8 juni 2009 17:41

skitsoft dag! på matten lämnade vi in böckerna till björn på matten.sen gick vi till bowlan,och han bjöd alla oss på fika för 20 spänn var;Dvilket innebär 120:- sammanlagt ;DDET VAR COOLT! XDoch vi spela poker, och jag vann en gång ;)sen direkt efter...

Av Bella - 7 juni 2009 17:58

Varit en slapp och lugn helg.Mest legat framför teven och degat typ.Suttit lite här också.ser fram emot denna skolveckan faktiskt:)imorgon skulle vi till maggan och äta glas (HONBJUDER!!!:D) yummii.sen på tisdag ska vi la typ rensa skåpen och lämna t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards