Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

cruising (eller hur det stavas) XD

Av Bella - 30 maj 2009 14:43

På fredagen var jag både med louise och johanna!
Vi var typ ute och gick med jacko i "skogen", och det var ju lite mysigt sådär:)
sen träffade jag syster och jimmy med!
Haha, jimmy ringer och frågar om jag är i stan, och jag bah: AAH XD
och han bara vart då? Vasavägen, han bara: VI MED! XD
HAHA.
så träffade dom ett tag.
bea kramade mig typ hundra ggr och sa till mig typ 10000 ggr att jag måste ta hand om mig, och sånt^-^ älskar min syster<3

lördagen började med att vakna hos johanna runt halv 12.
Vi somnade runt 2 eller ngt, rätt tidigt ändå! :)
Vi typ gick upp, gjorde oss i ordning, hhee:)
sen gjorde vi pannkakor!
sen till Mcdonalds med annie och ann.
Sen drog vi ner till stan, kollade på alla bilar som tog slut ganska fort :o

Efter karavanen drog vi till mariette:)
Först pratade vi mest på bara.
sen till oxen och köpte dricka:)
träffade även syster ännu en gång då (:<3
sen upp till mariette igen.
vid 7-8 började dom dricka, hhaa:)
och johanna var ju stupfuull redan vid 9 XD HAHA<3
Lilla älskling då:) haha<3
vi gick ut och skämde ut oss som vanligt när alla poliser var ute på stan^^

det roligaste av allt var att vi såg poliser ridande på hästar! :o
skitcoolt ju! XD
haha.
sen gick vi mest runt där på stan och pratade med folk.
vid kotorget träffade jag ellinor mfl.
stannade och pratade.
Mariette och johanna försvann, och sprang iväg typ xD
kan väl tala om att mariette inte heller vari det nyktraste skicket:) XD <3
Jag träffade älsklings kristina med<3
vi följde efter louise som sprang efter M & J typ,
då kom typ ngn kille som hette Hampus och pratade.
ingen aning om vem det är.
drack HB eller vad han sa x)
Sen drog jag och louise ner till hamnen och umgicks lite med ellinor, amanda och andrea:)
sen tillbaka till kotorget.
letade efter kära syster.
sen hittade vi henne.
hon hade träffat ngn tjejkompis som typ hette sandra eller ngt^^
haha.
Båda var en aning i mössanoch jag fick många kramar av allihopa XD <3
sen träffade vi på johann, mariette och rasmus.
Det blev lite bråk mellan johanna och ngt äckel till kille,
som typ hade kallat henne för hora.
fan vad kul å se på när en kille får stryk av en tjej XD <3
du är stark du johanna;)

sen gick vi mot stan, och vi såg att amanda mattsson typ grät, och jag och ellinor följde henne hem till ekudden.
sen tillbaka till stan, då johanna och dom hade dragit typ.
så gick hem till henne på vasavägen och väntade på henne där.
hämtade mina grejor och sen till farmors lägenhet.
somnade direkt XD

lite bilder på bilar och på poliserna! XD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 14 juni 2009 13:08

Jag har skaffat en ny blogg, den här är så tråkig XDså nu hittar ni mig troligare på   http://beeelllaaan.devote.se/oså vet ni det ! :D...

Av Bella - 10 juni 2009 17:50

Idag kunde jag lika gärnat gå till skolan vid 12:15så jävla onödigt innan.bara fotboll liksom.men spelar väl ingen roll,vaknade ändå när casper och william vakna typ kvart i sex så -.- XDhaha.men söta, det är dom:)elevspexet var idag ed.ganska kort, ...

Av Bella - 9 juni 2009 17:46

Igår kväll fick jag typ 8 sms om att:"klockan 10 imorgon snapen!ta med er eget godis och dricka oså, grillgrjeer om ni vill,skicka detta vidare till ALLA i klassen"jag frågade då elin om lärarna visste om detta,men då var detta menat som skolk :) XDh...

Av Bella - 8 juni 2009 17:41

skitsoft dag! på matten lämnade vi in böckerna till björn på matten.sen gick vi till bowlan,och han bjöd alla oss på fika för 20 spänn var;Dvilket innebär 120:- sammanlagt ;DDET VAR COOLT! XDoch vi spela poker, och jag vann en gång ;)sen direkt efter...

Av Bella - 7 juni 2009 17:58

Varit en slapp och lugn helg.Mest legat framför teven och degat typ.Suttit lite här också.ser fram emot denna skolveckan faktiskt:)imorgon skulle vi till maggan och äta glas (HONBJUDER!!!:D) yummii.sen på tisdag ska vi la typ rensa skåpen och lämna t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards