Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

jag och mina jävla tankar

Av Bella - 3 juni 2009 21:20

jag känner mig tom
i feel so fucking empty
känns som att jag inte har någonting
jag vet att jag har vänner som jag vet tycker om mig,
och som jag vet bryr sig..
men varför känner jag det då inte?

jag får aldrig,
och har aldrig fått svar på mina frågor

så fort du sa.. "tyvärr bella.."
så visste jag redan.
du behövde inte säga resten..
för jag visste redan då att det var kört.
en klump i halsen,
en stammande bella.

så många böner jag bett,
så jävla hårt jag har kämpat för det här..
så känns allting nu bara helt förgäves
och jag ställer mig bara frågan, varför?
Varför bella?
varför är inte du bäst i skolan?
varför är inte du ett underbarn som dina föräldrar är stolta över?
varför varför varför ?

och jag ska även svara på den frågan,
för den är lätt..
JAG VET INTE.
jag vet inte varför jag aldrig gillat skolan,
jag vet inte varför jag skolkat så mycket som jag gjort,
jag vet inte varför jag inte är ett mattesnille..

egentligen vet jag Precis varför.
men samtidigt vet jag inte.
för oavsett om saker och ting har påverkat mig under högstadiet,
oavsett om jag mått dåligt,
om jag velat ta livet av mig,
om jag blivit "mobbad",
om jag har skärt mig,
om jag inte riktigt hängt med i nuet,
så förtjänar jag faktiskt den här chansen..
jag förtjänar att få gå vidare med mitt liv.
jag förtjänar inte att stoppa livet ett år till i mariestad.

jag har verkligen försökt att hänga med i nuet igen,
och jag har faktiskt lyckats någorlunda bra också!
jag har faktiskt inte fastnat i det förflutna på såå länge,
jag har faktiskt mått riktigt bra.
men nu börjar all skit igen.
och jag har glömt bort hur man tar sig ur gropen jag fallit ner i..

jag vet exakt varför jag känner såhär.
och det är alltid att när något jobbigt händer,
så blir jag överkänslig och jag tror att mitt liv är dömt att gå åt helvete.
jag vet det..
men jag vet fan inte hur jag ska bära mig åt för att sluta tänka negativt åt allting?
ibland lyckas jag tänka riktigt posetivt,
men oftast inte..

allt jag vill ha just nu är någon som verkligen bryr sig,
som stannar kvar hos mig trots mina,
humörsvängingar,
trots mina jobbiga stunder,
trots mina jävla anfall när jag blir arg och skriker på en.
jag menar det aldrig att bli arg..
för innerst inne är jag ledsen.
jag är trött på livet,
jag är trött på mig själv,
jag är trött på allting..

och jag önskar mig någon som förstod mig på det sättet..
men vem fan kan förstå mig?
ingen, ne precis..

dom säger ju att "det finns någon för alla"
kan inte jag få den där människan nu då?
för jag behöver det verkligen..
en närhet, en kram, någon som lyssnar på vad jag har att säga..


förlåt mig..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 14 juni 2009 13:08

Jag har skaffat en ny blogg, den här är så tråkig XDså nu hittar ni mig troligare på   http://beeelllaaan.devote.se/oså vet ni det ! :D...

Av Bella - 10 juni 2009 17:50

Idag kunde jag lika gärnat gå till skolan vid 12:15så jävla onödigt innan.bara fotboll liksom.men spelar väl ingen roll,vaknade ändå när casper och william vakna typ kvart i sex så -.- XDhaha.men söta, det är dom:)elevspexet var idag ed.ganska kort, ...

Av Bella - 9 juni 2009 17:46

Igår kväll fick jag typ 8 sms om att:"klockan 10 imorgon snapen!ta med er eget godis och dricka oså, grillgrjeer om ni vill,skicka detta vidare till ALLA i klassen"jag frågade då elin om lärarna visste om detta,men då var detta menat som skolk :) XDh...

Av Bella - 8 juni 2009 17:41

skitsoft dag! på matten lämnade vi in böckerna till björn på matten.sen gick vi till bowlan,och han bjöd alla oss på fika för 20 spänn var;Dvilket innebär 120:- sammanlagt ;DDET VAR COOLT! XDoch vi spela poker, och jag vann en gång ;)sen direkt efter...

Av Bella - 7 juni 2009 17:58

Varit en slapp och lugn helg.Mest legat framför teven och degat typ.Suttit lite här också.ser fram emot denna skolveckan faktiskt:)imorgon skulle vi till maggan och äta glas (HONBJUDER!!!:D) yummii.sen på tisdag ska vi la typ rensa skåpen och lämna t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards