Direktlänk till inlägg 2 april 2009

imorgon!<3

Av Bella - 2 april 2009 22:07

Tänkte de var dags för mig att skaffa en ny blogg.
Blev så trött på den gamla.
Skrev mest jobbiga och konstiga saker i den.
I denna blogg tänker jag hädanefter skriva om min dag typ:)

Imorgon åker jag till kristinehamn och umgås med jossan hela helgen<3
på måndag börjar ju hon skolan,
(MEN VI I MARIESTAD HAR LOV!) :D
tacka änglarna för det, ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA!
men jag ska vaa kvar där uppe tills typ på onsdag tror jag.
Har ju Maria och casper och leffe och alla. :)
vi ska ha så jävla kul i helgen jossan<3

annars har jag inte gjort mycket idag.
Vart i skolan,
först slöjd där jag fick visa en klänning som jag köpte i vintras,
för jag vill sy en liknande fast i vitt typ:)
sen NO, vi skulle ha något labb-prov,
man skulle typ ha 4 ämnen och gissa om det var joner och skit i.
sen hade vi SO-prov, som vanligt har man inte pluggat ett skit,
PGA alla jävla vikarier som är helt slut i huvvet.
hoppas lars kommer tillbaka snart asså!
sen hade vi äckliga berit med sitt flöt som hon skvätter på alla,
hon är ju sååå söt verkligen (aaaaa)<333
alla älskar flöt-berit :)
sen hem till farmor, dammsög hela hennes lägenhet.
menar, vad gör man inte för 100 + mer i månden? ;D

sen tog jag bussen hem.
försökte städa här med, men gick inte såå värst bra.
vek bara ihop kläderna in i garderoben.

nu ska jag packa klart, och sen ska jag sova!
pusss
/ beeelllaaan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 14 juni 2009 13:08

Jag har skaffat en ny blogg, den här är så tråkig XDså nu hittar ni mig troligare på   http://beeelllaaan.devote.se/oså vet ni det ! :D...

Av Bella - 10 juni 2009 17:50

Idag kunde jag lika gärnat gå till skolan vid 12:15så jävla onödigt innan.bara fotboll liksom.men spelar väl ingen roll,vaknade ändå när casper och william vakna typ kvart i sex så -.- XDhaha.men söta, det är dom:)elevspexet var idag ed.ganska kort, ...

Av Bella - 9 juni 2009 17:46

Igår kväll fick jag typ 8 sms om att:"klockan 10 imorgon snapen!ta med er eget godis och dricka oså, grillgrjeer om ni vill,skicka detta vidare till ALLA i klassen"jag frågade då elin om lärarna visste om detta,men då var detta menat som skolk :) XDh...

Av Bella - 8 juni 2009 17:41

skitsoft dag! på matten lämnade vi in böckerna till björn på matten.sen gick vi till bowlan,och han bjöd alla oss på fika för 20 spänn var;Dvilket innebär 120:- sammanlagt ;DDET VAR COOLT! XDoch vi spela poker, och jag vann en gång ;)sen direkt efter...

Av Bella - 7 juni 2009 17:58

Varit en slapp och lugn helg.Mest legat framför teven och degat typ.Suttit lite här också.ser fram emot denna skolveckan faktiskt:)imorgon skulle vi till maggan och äta glas (HONBJUDER!!!:D) yummii.sen på tisdag ska vi la typ rensa skåpen och lämna t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards