Direktlänk till inlägg 15 april 2009

Rubrik saknas

Av Bella - 15 april 2009 17:40

riktigt konstig dag faktiskt,
haha!

ja, skolan var ju som vanligt då -.-
fick 5/8 på instrument proven på musiken:)
det blev nog bra!
sen engelska då,  -.-
sen matte och jag tror jag gjorde 3 tal eller ngt , fy på mig.
sen var det ju typ K-modul,
har lyckats samla ihop 679 minuter i återläsning, FYYYYY PÅ MIG.
och nu måste jag börja andra gruppen i HK med,
eftersom jag var på 1 enda lektion när min grupp gick -.-
sen var det lunch, åt en knäckemacka och drack ett glas vatten.

efter det var det NO,
satt i ett grupprum med jesper, olle, kristina och gabbe.
lyckades typ skriva ner alla G-kriterier.. tror jag -.-
lyckat bella (yyy)
sen var jag och kristina 10 minuter av SO:n
(som viu föresten ska ha vikarie i resten av terminen)
pga att lars är sjukskriven:(
VI SAKNAR DIG LARS.

sen sa jag och kristina att vi skulle till UMO.
vikarien.. hm, Annika tror jag hon heter, fattade inget och trodde oss med:)
istället mötte vi upp Dennis Strandh.
Vi åkte typ runt i hans bil över hela stan.
ofta man kör typ 120 på 30 väg, eller vad säger du Kristina? ;)
HAHAHA.
jag var sjukt jävla livrädd.
haha, och han bah "förvånar mig att ingen av er har skrikit än"
tro mig dennis, hade jag bara velat hade jag gallskrikit, hahaha.

sen vart det att åka tillbaka till skolan,
hämta "läsappappret" till provet imorgon, och sen åka till skövde.
MAX burgare är SÅÅÅ gooda.
glass med för den delen, haha :)

på fredag åker jag upp till Kristinehamn igen! <3
Med farmor :p
Mia, Putte, Leffe och Djup ska ner till Tyskland och köpa sprit, haha^^
Så jag ska vara barnvakt tsm med farmor åt william och casper (:
kommer vara helt slut, haha.
Kommer hem på söndag ngn gång (:


puusss!


 
 
ika

ika

15 april 2009 19:47

du har ingen spotify inbjudan du vill dela med dig till mig av?:)
kram


p.s du belönas med att bli länkad i min blogg:)

http://viveka.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 14 juni 2009 13:08

Jag har skaffat en ny blogg, den här är så tråkig XDså nu hittar ni mig troligare på   http://beeelllaaan.devote.se/oså vet ni det ! :D...

Av Bella - 10 juni 2009 17:50

Idag kunde jag lika gärnat gå till skolan vid 12:15så jävla onödigt innan.bara fotboll liksom.men spelar väl ingen roll,vaknade ändå när casper och william vakna typ kvart i sex så -.- XDhaha.men söta, det är dom:)elevspexet var idag ed.ganska kort, ...

Av Bella - 9 juni 2009 17:46

Igår kväll fick jag typ 8 sms om att:"klockan 10 imorgon snapen!ta med er eget godis och dricka oså, grillgrjeer om ni vill,skicka detta vidare till ALLA i klassen"jag frågade då elin om lärarna visste om detta,men då var detta menat som skolk :) XDh...

Av Bella - 8 juni 2009 17:41

skitsoft dag! på matten lämnade vi in böckerna till björn på matten.sen gick vi till bowlan,och han bjöd alla oss på fika för 20 spänn var;Dvilket innebär 120:- sammanlagt ;DDET VAR COOLT! XDoch vi spela poker, och jag vann en gång ;)sen direkt efter...

Av Bella - 7 juni 2009 17:58

Varit en slapp och lugn helg.Mest legat framför teven och degat typ.Suttit lite här också.ser fram emot denna skolveckan faktiskt:)imorgon skulle vi till maggan och äta glas (HONBJUDER!!!:D) yummii.sen på tisdag ska vi la typ rensa skåpen och lämna t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards