Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Bella - 9 juni 2009 17:46

Igår kväll fick jag typ 8 sms om att:
"klockan 10 imorgon snapen!
ta med er eget godis och dricka oså, grillgrjeer om ni vill,
skicka detta vidare till ALLA i klassen"

jag frågade då elin om lärarna visste om detta,
men då var detta menat som skolk :) XD
haha<3
så nästa morgon drog jag och kristina i bil till snapen.
inga var där,
och vi fikc typ panik och trodde folk hade lurat oss eller ngtXD
men så 10:10 kom gabbe mfl.
då säger dom att alla är på väg och att dom har pratat med eva & annika så dom kommer också dit:)
ÄVEN LARS VAR MED! :D
ååh, så jävla längesen man såg han :'o
man blev på riktigt bra humör då.
trots det tråkiga vädret, som ibland sprack upp och blev sol, så var dte riktgit trevligt:)

grilla, spela kubb, vissa fotboll, volleyboll, vissa var nere i sjön.
men jag satt mest vid grillen och pratade på om massa XD
hade visst råkat sänka mitt betyg i historia också (aa)

bara G nu, men skitsamma :p

var en jätte rolig dag:)
kommer verkligen sakna alla i klassen!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards