Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Bella - 12 maj 2009 22:19

Jag sov hos farmor inatt.
Kände att jag ville sova lite.
Igår kväll hade jag jättetråkigt,
så jag smsa kristina och frågade om hon ville gå ut och gå.
Behövde prata av mig lite kände jag:)

Så då gick vi och satte oss på gungorna vid flitiga,
pratade på och skrattade åt massa grejor, haha.
Sen fick jag så otroligt ont i magen,
(hade inte ätit ngt igår, förutom en tallrik flingor i skolan)
så då bestämde vi oss för att cykla till donken, HAHA.
och jag lovar..
jag har nog aldrig blivit så trött och utmattad när jag cyklat.
och det är nog fan första gången jag är på donken vid 11 halv12 på kvällen:)
hahaha.

idag hade vi nationella.. i NO! (wtf liksom, räcker det inte med kärnämnena eller, vi har redan så stor press på oss liksom..)
från 08:30-11.00
jag var klar efter 45 min ungefär.
fast fattade inte ett skit, haha.
vid 09:40 fick man gå.
Då gick jag och Johanna hem till henne,
men jag gick först till mamma och hälsade på lite.. (ja, ni fattar nog vrf)
sen till johanna igen, och sen skjutsade hennes mamma oss till skolan,
åt mat, och sen gick vi till teatern som dessutom inte var särskilt bra..
fattade inte så mykt :s fast handlingen var ju bra..
det var ju sant allt dom sa.
men inte annars x)

efter teatern gick jag och johanna på stan lite, hon letade BH.
sen skjutsade dom mig till farmor.
där hade jag skittråkigt.
då messa jag jenny och frågade om hon ville ses lite.
så gick jag ner till stan, träffa mamma en stund.
sen sitta på station i 20 min ungefär och vänta.
sen gick jag och jenny runt och kolla typ överallt.
Pratade en del oså, :)


men nu ska jag se på film..
och detta blev ett långt och skittråkigt inlägg, haha xD
så läs inte om ni inte orkar:)

puss godnatt!


VÄNTA!
kolla denna:')
otroligt söööt, ååh, älska Peter pan, eller vadå? :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards