Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Bella - 21 maj 2009 22:28

Blev en rätt lugn och bra dag.

jag, mia, anna, casper och william åkte ut till skärgården på fiket Pärlan och åt glass och hade  det trevligt i solen.

OCh casper grejade ju i lekparken och grävde och åkte ruschkana (stavning?)


Imorgon vet jag inte vad som händer.

Kan inte fatta att det bara är tre dagar kvar tills jag ska hem igen:(

tiden går alldeles för fort här uppe...

vill ju inte hem.

usch..

längtar till sommaren något otroligt.


Ne, nu ska jag kolla bdb lite och sen tänkte  jag sova.

puss hej!

Av Bella - 21 maj 2009 12:02

Inatt sov jag nere i källaren, var rätt skönt att inte behöva gå upp när casper och william vakna:)

haha.

men jag vaknade fortf. av att ngn utav dom skrek,

men jag startade Mp3n och lyssnade på musik i typ tre timmar medans jag sov.


Idag vet jag inte vad som händer,

tänkte jag skulle gå in i duschen sen,

och göra mig i ordning lite oså^^

sen har jag inte en endaste aning.___

:p


Piercingen gör faktiskt inte alls ont:o

känner knappt av att den är där,

ser bara en silvrig plupp när jag koller neråt mot näsan, haha.

Fast kom av mig lite imorses,

skulle sträcka på mog och kom emot näsan ngt otroligtXD

det gjorde ju faktiskt lite ont:)

men annars känner jag inte av den , hehe.


nu ska vi äta frukost!

puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards