Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Bella - 29 maj 2009 18:04

Har varit en riktig kanondag faktiskt:)

skolan var helt okej, solen stekte på som fan!
och nu är jag typ knallröd i nacken och på axlarna, haha ^-^
men det blir ju brunt sen iaf:)
efter skolan var jag hos farmor, åt glass och pratade lite.
sen mötte jag upp Andreas, han följde mig till stan(:
träffade mamma och gav hennes sina jävla pengar som hon tjatat om i typ några dagar nu -.-
haha, sen till Sport In och träffade Kicki (min moster) hon jobbar där, hehe.
fjäskade lite för mamma så köpte hon en tröja till mig äntligen! :D
jättesöt ären<3

sen följde jag andreas till bussen, träffade även jenny där, och även Isolde.
dom skulle till gbg och sen vdare till Åmål.

ja, ikväll ska jag umgås med johanna!
ska bli riktigt roligt :)
antagligen färga hennes hår först,
sen typ gå ut och gå skitlångt så man får röra lite på sig(:
är ganska skönt att vara hemma lite faktiskt:)
men nästa helg kommer jag upp till jossan igen<3
som jag även hoppas kommer imorrn!
åååh, hopppppasss!
inget liv annars ju </3

nu ska jag typ äta strax, och så^-^
sen till johanna:)
kommer hem antingen imorgon eller på söndag:)

puusss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards