Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Bella - 25 maj 2009 23:31

Blev en jääävligt stressig morgon kan jag lova.
Vaknade av att bror kommer in och gapar "VAH FAN?! har du inte gått upp än?!"

jag bah "vad är klockan...?"
"TIO ÖVER 7!!"  (gissa när vi går ut till bussen? JO TIO ÖVER SJU XD)
jag sprang upp ur sängen, drog på mig lite kläder, lite foundation och plattade luggen lite snabbt.

Hade även sovit med flätor så håret stod åt alla håll XD
Packade ner platt tången och sminket i väskan och sprang ut till bussen.
När jag är vid buss hållsplatsen kom jag på det..
"FIITAAAA, MOBILEN!!!!"
så var bara att springa hem igen, hämta mobilen + all jävla matte jag gjorde i kristinehamn.
Sen sprang jag tillbaka och jag hann PRECIS med bussen.

Först hade vi idrott men jag sket i den, var så stressad och hade inte gjort någonting med mig själv xD
Så var hos farmor till 9.
sen bild, men jag och johanna är redan klar med allting så vi gick ut istället.
Rökte och pratade massor.
Sen språkmix, och det kallar ju inte jag mykt för lektion.
BERIT KAN MAN ÄVEN BÖRJA KALLA FÖR BEIRUT EFTERSOM HON ÄR SÅÅÅ BOMBAD XD HAHAHAHAHAH<3
sen lunch, jag och johanna åt flingor.
Sen matte, men vi skulle inte ha ngn matte för vi skulle sitta oich lyssna på en polis som pratade om "verbal konflikt hantering"
han använde ordet "morsa" och "hora" väldigt många ggr:) HAHA!
cool snut.
sen drog han ut på tiden överdrivet mykt så hade vi 10 minuters svenska:)
sen till farmor.
sen till stan och köpa ny foundation, sen hem och vara själv hemma i några timmar.

ikväll har jag hunnit städa faktiskt.
men jag trodde jag skulle vara klar med allting innan 11.
men min lycka är aldrig stor nog åt mig.
för klockan är nu 20 i 12 :)
och nu måååste jag sova verkligen.
vill inte försova mig imorgon igen XD

puss och godnatt!
/ belliiiss

Av Bella - 25 maj 2009 00:20

Nu är klockan snart halv 1,

och jag har precis gjort klart allting för kvällen.

Jag har duschat, kokat saltlösning för rengöring av piercingen (som förövrigt är jättefin och jag känner inte ens av den XD) vilket jag tycker är bra.

sen har jag ju suttit här och jonat sönder mig när jag egentligen borde gjort annat.

Jag har plockat ut alla kläder ur sängen och bara trööö/åkat in i det i garderoben.


Känns ganska tråkigt att vara hemma..

man har en frihet i kristinehamn som jag inte har här.

Man har alltid ngt att göra där,

alltid ngn som vill prata med en.

Antingen busar casper med en eller så pratar man med mia eller putte liksom.

Eller så får man gå runt och bära på lille wille som är såååå söt!


Här hemma då?

Jag sitter ju faktiskt bara här.

har inget socialt liv alls.

längtar till sommaren så jag får komma bort från den här jävla hålan.

bort fårn mariestad och allting!

kommer såklart hit lite också för att tex umgås med johanna, kristina, mariette mfl, det är ju självklart<3

Jag kom på mig själv av att säga "hemma" till kristinehamn idag också, haha.


Jag vet exakt hur jag kommer vara den dagen jag måste åka "hem" i slutet av sommaren innan skolan.

jag vet PRECIS hur ledsen och okul jag kommer vara..


men nu måste jag verkligen sova.

blev ett alldeles för långt inlägg märkte jag XD

haha.


puss och godnatt!<3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards