Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Bella - 26 maj 2009 22:49

Nu blir det till att fläta håret och sen äta ngt och sedan sova^-^
för jag är SÅÅ jävla trött.

Imorgon blir det skövde och shoppa med johanna älskling:)<3
i helgen blir det att vara hemma i mariestad.
fredag - leka med johannniiiis<3
lördag - cruising (om inte jossan och dom kommer ner, så ska jag ändå va där) :D

söndag blir det väl förhoppningsvis att vakna i kristinehamn XD
HAHA<3
om dom nu kommer ner så då jävlar följer jag med upp också ;p
hiih!

ne, nu måste jag bli lite effektiv om jag ska somna innan halv 12 ^^
puss!

Av Bella - 26 maj 2009 19:23

Min syster vill att jag kommer ner,
jag vill till henne med såklart!
Det är Rix FM festival på lördag, och jättestor marknad på fredag.
Isf tar jag ledigt på fredag och åker ner redan på torsdagen..

men jag vet ju inte:o
på fredag har jag bestämt med johanna att vara med henne, och på lördag är det ju cruising och då kommer ju förmodligen jossan ju!<3
Och jag vill ju vara med henne med..
fy fan, vad ska jag göra? :(<3

nu mår jag ju riktigt dåligt -.-
har liksom inte varit "hemma/stan" på skitlänge, och då kanske jag inte ska göra folk mer sura på mig om jag åker ner till mullsjö liksom..
visst finns det fler helger jag kan åka ner till bea, men hon slutar skolan på fredag och ska ha ngn sorts tillställning, och jag älskar ju att vara där..
men fan då! :(

ÅÅÅÅH :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards