Alla inlägg under maj 2009

Av Bella - 19 maj 2009 13:45

nu äre bara 2 timmar kvar:)

var tvungen att åka hem idag,
usch på hemska mensvärken alltså!
någon kille som vill prova på en en vecka eller så?:)

imorgon blir det till att pierca näsan med! (yy)
yeeey :D
hihi, ska man ha i höger eller vänster näsborre? XD
NÄS BORRE XD
HAHAHAHAHAHAHAHAHx'D

dålig humor som vanligt då alltså?:)
jadå, bella! <3
och skriver till mig själv gör jag med, STÄNDIIIGT..
hehe:)

nu ska jag faktiskt kolla att jag packat ner allt jag ska ha med,
sen ut och röka^-^

puss!

:)

Av Bella - 19 maj 2009 06:57

Känner mig något otroligt stressad
men nu är iaf packningen klar (typ äntligen?)

när jag skulle sova igårkväll,
upptäckte jag något mindre roligt.
En stor blöt fläck i min säng!
Även jackan min var blöt
först trodde jag det var vatten från handduken.
men så kände jag lukten..
och jag ville ärligt inget annat än att strypa katten alltså.
ÅÅÅÅÅÅH, blir så förbannad på sånt här.
så det var ju inget annat än att byta alla sängkläder
och blöta ner jackan (min älskling:'() och har stoppat ner den i två påsar
och ta med mig till mia så får hon tvätta den^-^ miiihhiip<3

nu är klockan 7.
jag är trött och vill sooooova!
jag lyssnar på musik och vill bara att tiden ska stanna,
iaf för några timmar.
Så kan klockan bli typ halv 4 sen.
hihi.

ne, nu ska jag borsta tänderna och sen ut till bussen.

puss!

Av Bella - 18 maj 2009 23:10

sitter just nu här och är lite smått stressad.
visserligen kanske jag bara ska vara borta typ 6 dagar,
men jag måste ju nämligen alltid packa ner hela garderoben XD
jag är som jag är helt enkelt:)

sen kom jag nyss ut ur duschen,
jag har varit på öppet hus till halv nio och kom hem runt 9.
sen har jag fan inte hunnit göra mer ikväll -.-
booooring.
men imorgon åker jag upp igen (ÄNTLIGEN)
och då kommer allt kännas bättre igen(:


jag hatar att bråka med dig
fattar du inte det?
men jag kan bara inte sitta där och ta emot en jävla massa skit utan att säga ngt tillbaka
jag kan inte vara tyst och liten oså jämt.
jag måste också få säga ifrån ibland.
visst kan man glömma, men att göra det gång på gång?
det gör mig något otroligt irriterad.
och besviken också för den delen.

nästa helg (om nu leffe får i ordning på chevan) så kommer han, jossan och mia ner och cruisar (?) runt på cruisingen!
och då jävlar ska jag med ;D
HAHA.
fy fan vad kul det är att åka runt och flöta ragggääääärz musiiic! XD
HAHAHAHAHAHHA, lite fjåååårtiz vareeening ? :)
men men,
sen helgen efter det åker jag ner till älskade syster<3
senvet jag inte vad som händer mer framöver

blir nog sista natten med gänget på skolavslutningskvällen/natten
sen åker jag nog upp till kristinehamn så fort som möjligt,
och blir kvar där över sommaren:)
kommer naturligtvis hem ngn vecka eller så och umgås lite sista sommaren med johanna och mina andra små älsklingar:)<3
hihi!

kommer verkligen sakna alla efter nian<3
FY FAN säger jag bara vadjag kommer böla på skolavslutningen! :'o

Av Bella - 17 maj 2009 22:23

kanske blir att tillbringa hela sommaren i kristinehamn då:')
*lycklig bella*

jag har inte ens fått frågan om jag haft det bra
hur jag mår
vad vi har gjort


du har inte ens sagt hej till mig än
du bryr dig inte va?
du har fan förstört ALLT,
precis allt.
fy fan..

bara två dagar i skolan den här veckan då :)
så åker jag up igen på tisdag (: <3

Av Bella - 17 maj 2009 20:14

Helgen har varit otroligt bra!
i fredags åkte jag upp, det blev mest av ta det lugnt typ.
i lördags var det dop (vilket jag redan skrivit om)
och dte gick ju jättebra:)

igår (lördag) hade jag jätteroligt!
Vi var hos putte och mia och var ute typ och spela boul!
aldrig skrattat så mykt i hela mitt liv!
hade jätteroligt,
har alltid lika roligt :)<3
sen kom jossan som egentligen skulle vara med Sarah,
och gjorde tillvaron ännu roligare<3
jag älskar dig sötnos
du är som en syster <3

sen måste man ju hem också..
var på lite dåligt humör eftersom jag aldrig vill åka hem.
vi åt mat på valentino och sen åkte jag med bussen till tråkiga mariestad

i sommar blir det iaf väldigt mykt tid spenderad i kristinehamn:)
har nämligen pratat lite med mia och hon sa att om jag ville kunde jag få bo där hela sommaren:'')
IIIIIHHH<33

jag älskar er alla däruppe
ni gör mitt liv värt att leva
ni gör mig levande

dop

Av Bella - 16 maj 2009 18:11

Blev en lite stressig morgon, hann inte duscha eller göra någonting med håret^^

Annars var allt jättebra:)

blev en knut i skallen istället, hehe.


Väl i kapellet var jag jättenervös, glömde nästan av hur låten gick, haha.

Men jag tränade med kantorn, och det gick jättebra!

Dopet var jättefint och det var väldigt mykt folk :)


helt plötsligt säger prästen, "och nu ska det bli sång, framfört av bella! :)"

jag tänkte bara "nej, inte NU XD"

Men så startade kantorn spela på pianot och det vara bara att börja sjunga.

Men jag hade ingenstans att titta XD

Mia började gråta, jossan satt bara och log och kollar man på leffe så börjar man bara skratta XD haha<3

Och försökte titta längst bak i kapellet men där kände jag ju inte en jävel så det var inge bra:D haha.


När jag sjungit klart och dopet var klart fick man många komplimanger,

och då kan man ju inte bli annat än glad:')

William m. familj var jättefina och allt gick som det skulle:)


Egentligen skulle jag hem idag,

men stannar tills imorgon istället,

har ändå inget liv hemma , -.- 

hade nog blivit teve och dator hela kvällen, och det är ju inte speciellt kul.


Nu ska jag vara social, puss!

Av Bella - 15 maj 2009 06:58

nu är det fredag igen (yy)
tycker veckorna går så jävla fort alltså, var det inte igår jag började sjuan?
hehe, och om nästan mindre n 4 veckor slutar jag nian!
Och i sommar kommer jag vänta och vänta på beskedet om jag kommer in på MOP eller inte:)

idag vaknade man av en otrolig jävla ryggvärk,
har fortf. ont, legat konstigt?
ingen aning.
Känns som jag sträckt en muskel, aj aj aj.

Idag klockan 16.05 bär det av till kristinehamn:)
iiiiih, ska bli skönt å komma iväg igen!
var ju ändå två veckor sen så (aa)
haha.
på tisdag åker jag upp igen och stannar tills på söndag,
om nu ekonomin håller, :/

nu ska jag borsta mina små tänder och sen ge mig iväg till bussen^-^
puss!

Av Bella - 14 maj 2009 22:54

jag hatar torsdagar:)
så, nu vet ni det med!

allt började med slöjden,
visst gjorde jag nästan klart mitt sk "linne",
men u-ringningen är såå jävla ful xD
HAHA.
sen var det NO-prov, om livets uppkomst och Big Bang typ,
tror det blir ett G+ faktiskt, :)
sen SO, men jag och johanna var så jävla hungriga,
så vi pratade med annica och frågade om vi fick gå och äta först ^-^
och vi som är typ hennes favoritelever i vår klass fick ju det såklart:D haha.
sen satt vi i datasalen och försökte pricka länder och huvudstäder i asien.

sen var det ju lunchrast då, haha.
kommer inte ens ihåg vad vi gjorde :)
sen var det språkmix, och jag har nog aldrig blivit så förbannad, -.-
usch vad jag var arg:)
sen HK och det sög din kuuuk faktiskt.

efter skolan följde jag med johanna sötnos till stan:)
hon provade lite kläder, och köpte ett typ långt linne som hade coolt tyg:)
jättesnygg:)
vi gick typ runt på stan som några idioter och inte hade något liv som vanligt, haha:)
men det är faktiskt roligt det med!
sen hem och sitta här.

jag har precis duschat, och måste började packa ner lite kläder tills imorgon.
ååh, nervös inför lördag faktiskt! :o

& mina inlägg blir inte roligare än såhärXD
om jag inte kommer på något roligt att skriva såklart! :)

nu ska jag packa lite, sen nannaaaaa kudden (yy)
imorgon och det fredag och det gillar vi! <3

pussss!

PS: kolla detta klipp med Brolle, haha.
aldrig skrattat så mykt åt ett sing a long avsnittXD

http://www.youtube.com/watch?v=ZGdwEt4Jz48&feature=quicklist

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards