Alla inlägg under maj 2009

Av Bella - 5 maj 2009 13:34

usch vilken jävla natt,

tror jag låg uppe till 3 och bara grät.

Jag har inte ens ngn jävla anledning till att göra't heller!
satt och lyssna på ett jävla pianosolo som är SÅ jävla vackert,
grät och skakade sönder.

jag vill fan inte vara här längre.
är asdeppig varenda jävla dag när jag kommer hem.
skulle fan göra allt för att få bo i kristinehamn..

visserligen skulle jag ju såklart sakna alla här,
men jag står inte ut med alla dessa jävla påhopp av er,
vad jag än säger så är dte fel och vad jag än gör är det fel,
bara jag VILL göra ngt klagar ni.

FAN FÖR ER !
gå och dö eller ngt..

Av Bella - 4 maj 2009 23:12


lite bilder från helgen, bla från när vi var ute med båten:)
oså lite fult ego bilder på mig ^^
haha.



Nu vet jag inte hur mykt jag varit där uppe alltså:)
åck jag saknar allihopa varje gång jag måste åka hem till min osociala och tråkiga familj -.-
seriöst, jag mår sååå mykt bättre där uppe med ER! <3

jag åkte upp med mia i torsdags:)
det blev typ sova ute hos leffe med jossan oså <3
på fredagen åkte jag, mia, putte, casper, leif och william ut med puttes nya båt!
aldrig varit med om ngn skönare känsla alltså!
aLLVARLIGT, när dom körde sådär skitfort,
man kunde inte njuta mera :)
+ att en V8 motor i båten gjorde ju verkligen saken bättre.
herregud vilket underbart ljud.. :o


på lördagen var vi ute i skärgården hela dagen,
jag jossan och leffe gick till sjöjungfrun och åt mat,
sen köpte vi glass.
sen hände dte ju en hel del på kvällen som vi nog inte ska ta upp här xD
MEN GUD VAD KUL VI HADE DE! XD
HAHA, så jävla roligt:) <3

oså kommer det ju alltid en seg och tråkig söndag när man måste åka hem..
på söndagen hann jag typ vakna och färga jossans hår innan pappa kom.
usch på det.

sen har det ju bara varit en tråkig skoldag idag som vanligt..
nationella C-delen i matte imorrn med.. :(
YSCH !

ulrika?
kan du skicka ditt mobilnummer till mig?
för jag vill verkligen ha återträff snart alltså!
jag längtar ihjäl mig efter er verkligen! <3

puss så lääänge!

/ beeellllaaaa



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards